0
Vaša korpa je prazna
13.04.2022. - Intervju gđe Nadie Popove, glavnog direktora za prihode i potpredsednice prodaje i marketinga u EGT-u, za Yogonet

13.04.2022. - Intervju gđe Nadie Popove, glavnog direktora za prihode i potpredsednice prodaje i marketinga u EGT-u, za Yogonet

Gospođa Nadia Popova, direktor prihoda i potpredsednica prodaje i marketinga u Euro Games Technology, dala je intervju za Yogonet, u kojem govori o kampanji rebrendiranja koju je kompanija napravila povodom svog 20. rođendana, odličnim rezultatima i pored svega toga o izazovimai poteškoćama sa kojim se kompanija susrela tokom protekle dve godine, značaj onlajn igara i pridruživanje EGT Digital porodici EGT, kao i planove za budućnost i naredne manifestacije, u kojima će kompanija učestvovati.

 

 

 

NADIJA POPOVA, potpredsednik PRODAJE I MARKETINGA

 

„Uložili smo mnogo truda da uđemo u iGaming kao glavni igrači, i kao rezultat toga EGT sada nudi čitav niz raznovrsnih proizvoda“

 

 

Prošlog marta, bugarski provajder igara na sreću Euro Games Technology (EGT) pokrenuo je kampanju rebrendiranja proslavljajući svoj 20.rođendan. Dve decenije rada u industriji koja je konkurentna i koja se menja kao gejming sektor nije lak podvig, i prirodno zaslužuje odgovarajuću proslavu - posebno kada kompanija uspe da poraste toliko a samo sedište posla se nalazi u Sofiji.

 

"Naša industrija je veoma izazovna kao celina, jer je izuzetno dinamična", kaže u jednom intervjuu EGT potpredsednica prodaje i marketinga Nadia Popova. "To zahteva da budemo visoko odgovorni prema potrebama i zahtevima igrača i istovremeno da ostanemo konkurentni u pogledu odnosa kvaliteta/cena naših proizvoda i usluga. Nije lako, ali je veoma interesantno i nagrađujuće."

 

Uprkos nedavnim izazovima koje je nametnula globalna pandemija i ograničenjima do kojih je dovela, EGT se sada oporavio, ostvarujući pred-pandemijske rezultate na mnogim svojim tržištima, istovremeno ostvarujući značajan napredak na drugim. U ovom intervjuu za Yogonet, Popova detaljno opisuje kako se potražnja kreće u sve većem broju, planira da proširi prisustvo kompanije na nova tržišta - uključujući nove kancelarije u Aziji-, kao i ključne karakteristike trenutnog portfolija EGT-a.

 

Napravili ste kampanju rebrendinga povodom EGT-ovog 20- og rođendana u martu. Zašto ste odlučili da ovako proslavite godišnjicu?

 

Svaki rođendan je prilika da preispitamo i procenimo šta smo postigli. 20 godina je dug period u gejming industriji i za to vreme smo zaista mnogo evoluirali u svim poljima – proizvodu, radnicima, tržištu, i ima li boljeg načina da pokažemo svoj napredak nego da ga otelotvorimo u novom logou?

 

S jedne strane, to je izraz neprelaznih fundamentalnih vrednosti koje kompanija sledi od samog početka: odgovornosti, poštovanja i iskrenosti u odnosima sa partnerima, kao i stalne težnje za usavršavanjem i inovacijama. Sa druge strane, ona odražava novu modernu viziju EGT-a kao lidera u globalnoj industriji igara na sreću sa preko 2 500 zaposlenih, 26 poslovnica I sa našim prisustvom u više od 100 jurisdikcija širom sveta.

 

Na kraju, ali ne i najmanje važno, odražava kompletnost koju je kompanija postigla u smislu procesa proizvodnje, za koji sa ponosom možemo reći da obišao pun krug.

 

Koje su bile najveće promene i najveći napredci koje je EGT video tokom ovih 20 godina?

 

Kao što sam već napomenula, EGT je kroz ovaj period postigao mnogo a u budućnosti očekujemo još više. Naša industrija je veoma izazovna kao celina jer je izuzetno dinamična. To zahteva da budemo veoma odgovorni prema potrebama i zahtevima igrača i istovremeno da ostanemo konkurentni u pogledu odnosa kvaliteta/cena naših proizvoda i usluga. Nije lako, ali je veoma interesantno i nagrađujuće.

 

Jedan od glavnih razloga zašto kompanija ima toliko dug I kvalitetan odnos sa zaposlenima je činjenica da im nudimo mogućnost da se stalno razvijaju, stiču nova znanja i svoje ideje pokazuju u praksi.

 

U septembru 2021, EGT je saopštio da su njegovi proizvodi dostigli pred-pandemijski broj u mnogim zemljama. Koji su zahtevi glavnih operatera u ovom trenutku i šta je omogućilo da se taj povratak dogodi? Da li očekujete dalji rast potražnje u ovoj godini?

 

Da, tako je, uprkos komplikovanoj situaciji EGT-ovi proizvodi su dostigli pred-pandemijski broj u mnogim zemljama u 2021. godini i drago mi je da mogu da kažem da se ovaj pozitivan trend nastavlja i u prvom tromesečju 2022. godine. Glavni razlog za to je ukidanje nekih ograničenja COVID-a u brojnim zemljama širom sveta, što stvara preduslove za oporavak industrije.

 

Zahvaljujući neumornom radu našeg R&D odeljenja sada možemo da ponudimo višestruka potpuno nova atraktivna gejming rešenja i verujem da ćemo još više ojačati naše pozicije. Španija je među našim najvažnijim tržištima i za nju smo pripremili nove proizvode, koje smo nedavno pokazali na FIJMA u Madridu.

 

Italija je još jedno veoma potencijalno tržište za nas. Zato smo mnogo napora usmerili na razvoj novih terinala vezanih za video lutriju a sa posebnim novim igrama, namenjenim isključivo italijanskom tržištu.

 

EGT je takođe imao uspešne poslove u Latinskoj Americi, koja je tradicionalno među regionima gde imamo veoma solidno prisustvo. Još više – ne samo da nastavljamo da pravimo instalacije u različitim kazinima, već nastavljamo i da otvaramo EGT Salone u Meksiku – namenske prostore u gejming ustanovama, koje su opremljene samo EGT mašinama.

 

Azija je kontinent koji je od velikog interesa i za nas. U doglednoj budućnosti, planiramo da tamo otvorimo nekoliko poslovnica, a prve zemlje u koje ćemo kročiti su Filipini i Singapur.

 

 

Svake godine, nove tehnologije pogađaju gejming sektore širom sveta, pružajući operaterima nove mogućnosti da iskoriste podatke i shvate potrebe potrošača, dok gosti imaju priliku da iskuse poboljšane mogućnosti u pogledu igranju igara. Koje nove gejming tehnologije očekujete da će se razviti na zamahu ove godine i kako EGT namerava da ih iskoristi u okviru svog portfolija proizvoda?

 

Uložili smo mnogo rada i sredstava da uđemo kao glavni igrač u iGaming svet sa našom sledećom podružnicom EGT Digital. Zahvaljujući tome, sada EGT Grupa nudi čitav asortiman kazino proizvoda – slot igara, multiplayer terminala, kazino menadžment sistema i all-in-one iGaming platforme, koja se sastoji od sportskog modula klađenja, kazina i igara kazina uživo, kao i eSports i sadržaja mnogih nezavisnih provajdera.

 

Da bi se privukle nove generacije, važno je uzeti u obzir tehnološki napredak kao što su unapređene mobilne verzije, nadograđeni dizajn i nove igre. Milenijalci su oni koji su najduže izloženi digitalnim tehnologijama i konvencionalne slot igre nisu toliko atraktivne za njih. Zato ulažemo u inovativne opcije za igrače, kao što su klađenje na Esports, onlajn igranje itd.

 

Kompanija je prošle godine predstavila nove proizvode, kao što su njeni novi kabineti General serije sa novim džekpotovima. Kakav je do sada bio odaziv za najnovije dodatke i na kakvim novim proizvodima trenutno radi EGT? Kako biste opisali trenutni portfolio kompanije i šta ga izdvaja od konkurencije?

 

Kada smo lansirali nove kabinete General serije, predstavili smo industriji proizvode za potpuno gejming iskustvo sa čvrstim verovanjem da će se ispuniti sve potrebe igrača I da će postati glavni izbor i za igrače i za operatere. Svaki kabinet General serije je vrhunska, tehnološki napredna mašina, sa impresivnim vizuelnim mogućnostima, ergonomskim dizajnom i intuitivnim kontrolama. Uspeli smo da uvedemo takav proizvod nakon što smo veoma pažljivo saslušali šta igrači i operateri žele. Rezultati i povratne informacije su pokazali da smo u tome uspeli.

 

EGT je u martu učestvovao u FIJMA u Madridu. Koja je Vaša procena učinka kompanije na tom događaju? Da li planirate da učestvujete i u NIGA?

 

Da, učestvovali smo u FIJMA i drago mi je da mogu da kažem da smo imali veoma uspešan nastup. Primili smo veliki broj posetilaca, koji su bili privučeni našim impresivnim štandom i izborom vrhunskih gejming proizvoda sa velikim potencijalom za špansko tržište, među kojima su Bell Link i Cai Fu Tian Jiang jackpot sistemi, najnoviji G 50 J2 St, G 27-27 St i G 32-32 VIP slot kabineti, kao i novi predlozi za B2 Salun i dalji digitalni tržišni razvoj. Upoznali smo dosta naših trenutnih klijenata, potencijalni klijenti su takođe došli da vide naše najnovije ponude I inovacije, i potvrdili smo mnoge nove poslove i za kazino i za B2 Saloon segmente.

 

Sledeći događaj na našem kalendaru je Indian Gaming Tradeshow & Convention koji se održava 19-22 aprila. Verujem da ćemo moći da prikažemo inovativne i zanimljive proizvode koji će privući pažnju lokalnih kazino operatera i nastavićemo a nadamo se da ćemo čak I proširiti našu plodnu saradnju sa njima.